ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

Οι διακοπές και ο ελεύθερος χρόνος είναι είδος που σπανίζει στην εποχή μας και οι πειρασμοί ώστε να αμελήσουμε τη διατροφή μας είναι πολλοί. Σε περίπτωση, που προσέχουμε τη διατροφή μας καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, το να χαλαρώσουμε για 2 με 3 ημέρες κάνοντας διατροφικές ατασθαλίες και παρασπονδίες ίσως και να δρα ωφέλιμα στην ψυχολογία μας. Σε κάθε άλλη όμως περίπτωση το να προσέξουμε τη διατροφή μας και κατά τη διάρκεια των διακοπών ίσως να κάνει τη διαφορά. Πόσο μάλλον εάν η κατάσταση της υγείας μας επιβάλλει κάτι τέτοιο. Άλλωστε το να προσέχουμε τη διατροφή μας δεν σημαίνει απαραίτητα το να κάνουμε θυσίες στη γεύση ή στη ποιότητα της διατροφής μας. Αρκεί κάποιος να έχει διάθεση και φαντασία και το καθημερινό μενού μπορεί να είναι ταυτόχρονα υγιεινό, διαιτητικό αλλά και ευχάριστο, νόστιμο και πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Ακολουθούν οδηγίες προς «ναυτιλομένους». Μην ξεχνάτε το πρωινό γεύμα σας, καθώς είναι το γεύμα που παρεμβαίνει στη νηστεία του ύπνου. Το πρωινό δίνει την απαραίτητη ενέργεια (θερμίδες) καθώς και τα διατροφικά συστατικά...

Από τον Θεόδωρο Κουτράκο, MmedSci, Κλινικό Διαιτολόγο Διατροφολόγο, Ιατρικού Κέντρου Αθηνών

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο: